Sunday 5 November 2017

Fxeducator Forex Trading Med Ed Ponsi Trader


Ed Ponsi Review Besøksside. Jeg er kjent med Mr Ponsi s bøker og hans DVD trening workshop. Først trodde jeg DVDen var waaaaaay overpriced på 250 Men etter å ha sett det hele, tror jeg det er rettferdig i forhold til hva andre eksperter lader Og det er noen andre nettsteder som fokuserer på å selge treningsmateriell hvor hans DVDer kan kjøpes for mindre enn 150. DET ER EN GIFT. Dette settet er hovedsakelig for den nye handelsmannen og det moderate mellomproduktet jeg følte sin informasjon og mening om Forex trading, bruk av indikatorer, oppføringer, utganger, osv. var utmerket. Han var enig med og støttet ting jeg har sett og leser andre toppeksperter lære. Den første DVDen er Forex 101 grunnleggende Forex Foundation Forex Grunnleggende Markedsstruktur Grunnlagsrenter Økonomiske indikatorer Valutaegenskaper Grunnleggende strategier Den kinesiske Market. DVD 2 er hvor kjøttet av handel og teknikker er brakt ut og hva som viser deg at pengene dine var godt brukt. Ed går inn i flere tidsrammer FXEd Fibonacci Metode FXEd Trend Metode Volatilitet Breakout The Elevator Detektive Pivot Point Teknikk Breakouts Triangles The Carry Trade. Then er det noen spesielle seksjoner som forsøker å rulle deg ut ytterligere. Risikostyring Setter det hele sammen Stopp plassering QA med Ed Ponsi Ed Svar 20 Ofte stilte spørsmål. Det handler ikke om å hive deg opp og lovende magert, gjennomsnittlig dollar bråkke ut av lommene. Han handler om virkeligheten og han forteller det til deg. Jeg foreslår at du kjøper og leser boken Forex Patterns and Probabilities først. Det er i utgangspunktet Den samme eksakte ting, det er bare ikke visuelt. Hvis det imponerer eller spenner deg, så fortsett og kjøp DVD-verkstedet jeg har lest og les boken 6 eller 7 ganger, og hver gang jeg drar noe fra det jeg savnet før nå, Jeg gjør dette med alle gode bøker om handel fordi du ikke kan muligens få tak i alt første gang. Mange av dere kan bli kjedelig eller utålmodig med sin 1ste DVD og vil rush til den andre og dykke i DO NT DO IT Even Ed advarer deg mot dette Ta deg tid, nyt prosessen og sakte fordøye hva han har å tilby. Så når du er ferdig med sin bok og DVD, les og se dem igjen og bli overrasket over hvor mye mer du trekker fra det. Alt i alt tror jeg Ed Ponsi tilbyr en solid og rimelig pakke for nybegynnere å lære av og kanskje selv den mellomhandlende. Jeg ønsker absolutt at Ed ville produsere en annen bok eller DVD som er mer aktuell og kanskje delves i det som skjer i dag Jeg tror han har mye mer å tilby sitt publikum. Intervju med Ed Ponsi fra FXEducator. Fotografi Courtesy of MoneyShow. Jeg har nylig hatt muligheten til å intervjue Ed Ponsi, en profesjonell Forex-aktør som ser ut til å være helt nedsenket i markedene. I tillegg til publiserer en bok som nylig heter Selling America Short Den nye verdensordenen mot den amerikanske middelklassen, er Ponsi også ansvarlig for FXEducator et kurs for Forex kurs for nye handelsmenn som ønsker å få et bedre perspektiv på tradin G valutamarkedene Mr Ponsi skal presentere på Traders Expo Dallas i juni 2012 sammen med Rob Booker og en rekke spennende høyttalere. Det var virkelig interessant og spennende å lære mer om Mr Ponsi s arbeid og hans syn på Forex verden, og jeg håper du nyter et intervju med denne fascinerende og personable Forex-figuren. Hvordan ble du først interessert i Forex-verdenen. Jeg var en aksjehandler for et boutiquefirma på Wall Street, men jeg hadde en tendens til å tenke i global Vilkår Jeg var alltid innstilt på de internasjonale nyhetene, lette etter en kant, og betalt mer oppmerksomhet mot makrohendelser i motsetning til mikro. Noen påpekte at mine metoder og demeanor virket bygget for valutamarkedene, som er kjent for å være nyhetsorienterte og for å danne massive trender Så jeg bestemte meg for å undersøke valutamarkedet, og da jeg lærte om fordelene med hensyn til likviditet og gjennomsiktighet, ble jeg fastslått.2 Hva gjorde du på forhånd. Jeg jobbet en sommerjobb på Philadelphia Stock Bytt ut når jeg var i mine tenåringer, og det var hvordan jeg ble interessert i handel. Senere eide jeg en liten bedrift, men handlet egen konto på siden. Jeg bygde opp en ganske god track record, og brukte den til å lande en handel på grunnnivå jobb på Wall Street-skrivebordet Det var grovt i begynnelsen, jeg måtte justere mine teknikker for å overholde selskapets handelsprofil, men etter en steinete start falt alt på plass. Når jeg vellykket innlemmet deres teknikker og risikostyring i min handel, var ikke ser tilbake.3 Hvilke handelsmetoder eller strategier bruker du. Jeg bruker ikke bare en teknikk, jeg føler at du må være fleksibel for å ta det som markedene er villige til å gi deg. For eksempel identifiserer jeg noen ganger meg selv som en trendmarkeder, men markedene har ikke alltid tendens til å fungere veldig bra, akkurat nå, markeder er ikke trender godt i det hele tatt, så jeg fokuserer på andre teknikker jeg sannsynligvis bruker syv eller åtte teknikker i det hele tatt, hver for å utnytte en bestemt markedstendens.4 Hvilke par s handler du. Det varierer jeg tror ikke du bør spesialisere seg i ett eller to par i stedet jeg handler hvilket diagram som passer best for meg. Jeg pleide å handle USD CAD ganske mye, men nå har paret blitt kjedelig. De fleste av handlingene jeg har tatt nylig involvert USDJPY, AUDUSD, EUR AUD, og ​​EUR CHF Seks måneder fra nå, avhengig av hvordan markedet beveger seg, kan svaret være helt annerledes.5 Implementerer du de samme handler for deg selv og dine kunder Hvis ikke, hvorfor ikke. Ja, det er fornuftig. Handel med andres penger bør ikke være annerledes enn å handle med egen. Du bør alltid prøve å gjøre det beste mulig. Jeg elsker følelsen av å treffe et nytt høyvannsmerke i kundekontoer Hvis jeg ser en god mulighet, vil jeg at alle skal nyte fordelene.6 Hvor mange timer hver dag bruker du trading Forex. Det er morsomt, jeg antar det avhenger av hva du mener ved handel. Noen tror at handel består av skyver mange knapper, stadig kjøp og salg av jeg har en tendens til å holde posisjoner for en stund, noen ganger uker, slik at jeg ikke alltid kommer inn eller ut, jeg vil helst plassere en god handel enn et dusin middelmådige handler, fordi en god handel vil tjene mer penger. Men hvis du vil vurdere forberedelse, som er 90 av kampen, som en del av handelen, da jeg alltid handler jeg stadig leser, studerer jeg økonomi, grunnleggende, tekniske nyheter, nyheter, taler, alt jeg ikke kan holde øye med hvor mye tid jeg bruker på å gjøre dette hver dag fordi det er en konstant prosess Som handelsmann må du virkelig elske det du gjør, så jeg ville ikke klassifisere noe av dette som arbeid Du lærer alt du kan på grunn av et ønske om å vite og forstå, og selvfølgelig å ta de beste handelsbeslutninger .7 Hva ser du som den største fordelen med trading Forex Den største ulempen. Den største fordelen er gjennomsiktigheten. I aksjemarkedet, hvis du virkelig vil forstå hva som skjer i et selskap, leser du nyheten, studerer balansen , lytt til konferansesamtaler, og et dusin andre ting Disse selskapene kan spille triks med regnskap, skrive ned tap, skift fortjeneste fra kvart til et annet og det er tusenvis av selskaper å bekymre seg for. I valutaverdenen er det mye enklere hvert land utgir nesten samme informasjon sysselsetting, BNP, inflasjon, produksjonsdata osv. Det er bare et dusin eller så store valutaer å følge, i stedet for et univers på 10.000 aksjer. Fordi det er et mye mindre spillerom, er det lettere å holde styr på alt. Den største ulempen for meg var mangelen på nøyaktig voluminformasjon i Forex. Med daglig omsetning på 4 billioner USD og økende, er det rett og slett ingen måte å holde en nøyaktig telling av all handelsaktivitet i forexmarkedet. Sporvolum i Forex er som å telle sandkorn på en strand, så vi må basere handelsbeslutninger på andre faktorer enn volum.8 Hvordan kom du til å utvikle FXEducator When. I skapte FXEducator i 2005, fordi det var en slik mangel på god handel i formasjon tilgjengelig Jeg vet nøyaktig hva handelsmenn trenger fordi jeg var i skoene deres på en gang. Traders trenger gode, handlebare strategier som fungerer. De trenger å ha et arsenal av handlingsstrategier, og de trenger å vite riktig tidspunkt for å bruke riktig strategi. Og, de trenger å få solid informasjon fra en erfaren profesjonell forhandler, ikke fra en erfaren profesjonell selger.9 Hva gjør FXEducator forskjellig fra andre Forex utdanningssystemer. Det er folk som forstår hvordan man handler, men kan ikke ordulere det godt. Det er også rikelig med folk som er villige til å lære deg hvordan du handler, men mange av dem kan egentlig ikke gjøre det selv Men det er svært få egentlige handelsmenn som lærer, og hvem er gode på å lære jeg er heldig fordi jeg vet hvordan man kan tjene penger som handelsmann , og jeg kan forklare det for alle. Folk forteller meg at dette er en sjelden kombinasjon, og det er derfor FXEducator har vært så stor suksess. FXEducator har eksistert i sju år nå, og på den tiden har jeg sett m noen konkurrenter kommer og går Folk setter pris på kvalitet i denne virksomheten, en vilje til å gå den ekstra mile, og det er derfor vi har vært vellykket.10 Tilbyr du personlig coaching eller rådgiver til FXEducator-studentene dine. Jeg har ikke gjort det i mange år , men vi får alltid forespørsler mellom min handel, skriving og tv-opptredener, det er vanskelig å finne tiden, men vi får så mange forespørsler, og jeg hater å la folk ned. Noen ganger senere i år kan jeg ta noen få studenter under min vinge hvis jeg kan finne tiden.11 Hvordan, hvis i det hele tatt, tror du at Forex-verdenen har endret seg i lys av euroområdets gjeldskrise. Hvor ser du fremtiden på vei. Det har alltid vært krise og endring i markedene For femten år siden var det ingen euro, og femten år fra nå kan det være borte, eller overleve i en helt annen form. De beste handlerne er de som tilpasser seg forandring. Spillet endres alltid, og hver gang det gjør, er det noen som handler faller bort, men de gode tilpasser seg alltid og su rvive. I kan ikke forutsi fremtiden, men jeg kan forberede meg på det ved å tillate meg å akseptere mulighetene nå. Kanskje Hellas forlater euroområdet og euro-valutaen stiger, eller kanskje Tyskland vil gå, og vi vil handle Deutsche Mark igjen. Kanskje en dag den amerikanske dollar vil ikke være verdens valutareservanske Kanskje Kina vil flyte Yuan, hva vil det med den japanske yenen Det er et uendelig spill av muligheter, og jeg er heldig for å kunne spille det spillet for å leve. Om Sara Patterson . Siden mine tenåringsår har jeg hatt to passioner - politikk og tjene penger. Kort etter at jeg fullførte MA i politisk vitenskap, snublet jeg over Forex-verdenen, og jeg innså at jeg kan få min kake og spise den også nå, Jeg liker å oversette nyheten til lønnsomme handler, og hjelpe andre å utforske Forex. Post navigasjon. En tanke på Intervju med Ed Ponsi fra FXEducator. a godt intervju med et av de beste sinnene i valutaverdenen, om ikke det beste. Om Ed P onsi page. Ed Ponsi er president for Som en erfaren profesjonell næringsdrivende har Ed gitt råd til hedgefond, institusjonelle handelsmenn og enkeltpersoner på alle nivåer av ferdigheter og erfaring. Ed har gjort mange tv-optredelser på CNBC, CNN, BBC, Fox og ForexTV , og har blitt profilert i magasiner som teknisk analyse av aksjer og handelsvarer og handelsmennesker. Hans dynamiske og humoristiske stil setter ham bortsett fra kostymen og slips publikum. Ed er forfatter av Forex Patterns and Probabilities, en bestselgende bok om valuta populært DVD-serier, FXEducator Forex Trading med Ed Ponsi er nå tilgjengelig hos og fra utvalgte distributører worldwide.2010 FXEducator Ring oss på 347 400-5123.site designet av kgXperiences. Ed Ponsi er administrerende direktør for Barchetta Capital Management LLC, en NFA registrert vare Handelsrådgiver En erfaren profesjonell handelsmann, Ed har gitt råd til hedgefond, institusjonelle handelsmenn og individer Ed har gjort mange tv-forestillinger og har vært profilert i magasiner som teknisk analyse av aksjer og råvarer og handelsmenn journal. Han er forfatter av Forex Patterns and Probabilities, en bestselgende bok om valutahandel, som nå er tilgjengelig på flere språk, og The Ed Ponsi Forex Playbook, som er støttet av Steve Hanke, professor i anvendt økonomi på Johns Hopkins University. Ed har laget over 100 opptredener på CNBC, og har lært utsolgte klasser i New York, London, Singapore, Dubai og andre byer over hele verden. Han har det bra kjent sin underholdende og informative analyse av valuta, råvarer og aksjemarkeder. Edu er en profesjonell Wall Street som får rett til det punktet. Han mener at for å navigere i markedene, må handelsmenn ha en grundig forståelse av teknisk analyse, grunnleggende analyse , og risikostyring De må øve disiplin og utøve selvkontroll, og bruke en streng planleggingsprosess før de inngår handler. Det er aldri lett, og det er ikke for alle En av dette begynte uskyldig nok. Ed begynte akkurat som mange andre handelsmenn med et sterkt ønske om å lykkes, men uten en plan for å gjøre det, lindrede han dette problemet ved å ta stilling til et boutique Wall Street handelsfirma. Det var der han ble først utsatt for profesjonelle handelsmenn og deres strategier, og begynte å lage teknikker og metoder som han bruker i dag. en av nasjonens beste diagramanalytikere. Avvik Program. Gratis Månedlig Newsletter. Connect With Ed. Affiliate Program. Det har vært nesten syv år siden utgivelsen av min første bok, Forex Patterns and Probabilities tilgjengelig her, og til i dag er jeg m ydmykt av svaret mottar jeg fortsatt e-post fra folk over hele verden som elsker denne boken, og for det er jeg veldig takknemlig. Sjekk ut kommentarene nedenfor, oversatt til engelsk via Google translate Takk til alle som spiller en rolle i min suksess. Google Oversettelse Hilsener alle Nylig har jeg mottatt en epost som ble lagt om forex Men faktisk er den beste forex-boken jeg noensinne har hatt Mønster og sannsynligheter av Ed Ponsi Informasjon er tydelig og veldig lett å forstå det. For eksempel forteller kapittel 10 historien av den ultimate indikatoren For formålet med denne indikatoren er prisen eller hvilken som helst pris Selv, var i stor grad redaksjonell ide for støtte og motstand i teknisk analyse gullpris klasse jeg tok fra dette kapittel 10 av s uh, jeg er veldig, veldig rekord denne boken til deg selvfølgelig etter at du har min bok p. Det er alltid en ære å samarbeide med CNBC s Jim Cramer Her er vår analyse av IBM og den fascinerende sammenstillingen mellom de to. Celene Dion, Guns n Roses, Tori Amos, Velvet Revolver, The Cult, Gladys Knight og Pips, Kings of Chaos og mer Matt Sorum har en fantastisk karriere musikk er bare en del av det. Matte har min stemme for Den mest interessante mannen i verden La oss si det slik han er mer enn en Rock n Roll Hall of Fame trommeslager Han er sanger, sangskriver, arrangør, gitarist, aktivist og filantrop. Hans soloalbum Stratosphere er planlagt til utgivelse i mars. Han forbereder seg på to separate turer, med Matt Sorums Fierce Joy og med Kings of Chaos hans nye all-star rock prosjekt. Følg Matt på Twitter mattsorum og besøk. Bare som nyheten om Tyrkias massive hastighet fottur hit, jeg skjedde å sitte foran en kamera på CNBC hovedkontor Sjekk ut videoen her. Siste natt, Jim Cramer brukt min kartanalyse på Mad Money CNBC for å forklare den nåværende situasjonen i Alcoa Visst, aksjen har skyrocket, men er løp over, eller kan den fortsatt fortsette høyere. Denne artikkelen forklarer alt. Som vanlig kombinerer Jim sin grunnleggende dyktighet med Det tekniske arbeidet mitt for å analysere dette lageret, som vi begge tror, ​​har fortsatt plass til å løpe. Det er alltid en ære når Jim Cramer bruker diagrammer på CNBC I går kveld tok vi sammen for å analysere HPQ, og de tekniske og grunnleggende snakket pent her. Klippet. Det neste kapitlet i en av de virkelig episke historiene i berghistorikken skal være skrevet. Someday vil det lage en flott film. Vil det være en forsiktighetsfortelling eller en fortelling om forløsning. Historien om Stone Temple Pilots er full av høyder og lows, peppered med drama og narkotika Det er en drøm om rockstardom som går i oppfyllelse som skjedde i et mareritt av uenighet før de kollapset inn i en haug med juridiske brev. Kan denne historien ha en lykkelig slutt Bare for noen måneder siden virket det umulig d bandet erstatter den strålende, men urolige Scott Weiland, en av de mest ikoniske vokalistene og utøvende av hans generasjon Nyopdømte Stone Temple Pilots med Chester Bennington, hva ville bandet høres ut som med Frontlinks frontmann ved roret Med 8. oktober utgivelsen av Bandets nye fem-sang EP, High Rise, vi kommer til å finne ut. La oss grave inn i High Rise track av spor.1 Ut av tiden Bandet åpnes med en full-gasspjeld, lynrask riff, hvor Bennington etablerer sin Tilstedeværelse over toppen Sangen starter som en kampkryp, og injiserer melodi og harmoni i melodi før du pløyer tilbake til hovedtemaet. Til tross for kjente elementer er Out of Time en avvik fra hva STP har gjort i det siste. Utgitt som en singel i mai var sangen godt mottatt og nådde nummer 1 på både Active Rock og Mainstream Rock-diagrammer.2 Black Heart Fans som bare er tilfeldig kjent med Benningtons arbeid, vant ikke hva som rammet dem. De ville sannsynligvis aldri forestilt seg B Ennington som en melodisk poprock sanger, men den rollen han spiller på Black Heart Det er en stil som kommer til ham så naturlig, det er vanskelig å tro det er ikke hans krav på berømmelse. Her, Bennington synger en ren melodi over en levende Stomping beat En sammenstilling av lyse harmonier og mørke tekster, Black Heart hopper sammen og ruller deretter inn i en uimotståelig, harmoni-belastet pause, noe som fører til en velsmakende, country-stekt solo av gitarist Dean DeLeo. Som noe flott popstempel, virker Black Heart for å avslutte nesten for fort og forlater lytteren lengter etter en gjentagelse.3 Samme på innsiden Her skifter tonen dramatisk bandet driver en presserende riff som Benningtons vokal tar på seg en nesten engelsk kvalitet Det er et vakkert uventet ekteskap av musikk og tekster, med bandet gir en intens bakgrunn som Bennington klagende spørsmål, Når slutter vi å late som vi er alle de samme på innsiden. Den slutter med en drømmende, melodisk gitar solo som er ren magi.4 Cry Cry Bandet viser mesterlig dynamikk på dette nummeret Det begynner med en sumpfull gitarriff, og skifter deretter inn i et forsiktig vers, som gradvis bygger med glitrende gitarer. Bassist Robert DeLeo står her ute, mens han henger tilbake under verset og setter seg inn når sangen eksploderer inn i Det dramatiske, hardrockende koret Av de fem sangene på High Rise høres dette nærmest klassisk STP.5 i morgen. Med intrikat lagde gitarer, kan dette være den beste melodien på High Rise Bennington s vokal bygg langsomt, så sveve som en fugl Eric Kretzs trommeslag er herlig her, hans filler spretter som fyrverkeri under sangen s-broen. Hva er hovedopptaket fra High Rise Chester Bennington er definitivt en annen smak fra Scott Weiland, men på egenhånd vil han overraske mange skeptikere på høy stigning viser han seg en kjempeflott, nesten undervurdert vokalist med stor følelse av melodi. Han er kjent for sine høyspenningsforestillinger med Linkin Park, men like effektiv henne e i sin nye rolle Ikke bare gjør han det høres enkelt, men Bennington synes å være i stand til å få STP, et band han vokste opp, og han drømte om fronting. Han sa naturlig passform her. Kritikere vil si at High Rise ikke høres ut som STP s tidligere arbeid, og det er sant. Men etter ytterligere gjennomgang ligner ikke to av dette bandets fem første album. De 1992-debut, Core, var en stor suksess. Det ville vært lett for STP å churn ut en annen rett frem, tung rockalbum. I stedet opptok de 1994 s Lilla, trippy blanding av forskjellige rockete melder sammen med uforglemmelige melodier og glitrende musikalisering. Interstate Love Song er fortsatt en stift av rockradio med sin ikoniske, signaturgitarlakker. Den suksess ble etterfulgt av en annen totalt avgang, 1996 s jazz-infused, downbeat Tiny Music Songs fra Vatican Gift Shop Neste kom den polerte, kjører hard rock av nummer 4, og eksperimentelle Shangri-La-De-Da Til det uopplærte øret kunne disse fem albumene lett har vært r overordnet av fem forskjellige band. Den sammenhengende temaet til STP s fortid er bandets forkjærlighet for uforutsigbar, eventyrlystne, rock med uimotståelige melodier og strålende musikalitet. Ved å bruke det som standard, passer High Rise godt. Det virker som den utrolige historien om Stone Temple Pilots er langt fra over.

No comments:

Post a Comment